Зарубіжна література у 9 класі

Контрольна робота 

(за творчістю Шолом-Алейхема, М. Булгакова, 

Р. Бредбері, Харпер Лі, Е. Сігала)


Ерік Вольф Сігал

"Історія одного кохання"

1. Подивись буктрейлери.


2. Подивись експрес-урок Ольги Ніколенко. 


3.  Прочитай статтю підручника (стор. 168-173).




4. Читати книгу онлайн
5. Аудіокнига "Історія Одного кохання":
Частина 1.
Частина 2.
   Частина 3....
История любви. Аудиокнига.


6. Заповніть таблиці у зошиті



Гарпер Лі 

Роман "Убити пересмішника"

Подивіться відео.

Тестування №9 

Гарпер Лі "Убити пересмішника"

(пройти до 22 травня)


Рей Дуглас Бредбері

1. Ознайомся з біографією письменника: подивісь експрес-урок Ольги Николенко: Застереження Рея Бредбері.

Роман "451 градус за Фаренгейтом"

2. Прочитай роман.


3. Буктрейлер фільма "451 градус за Фаренгейтом"



4. Переглянь відеоурок "Аналізуємо роман Р. Бредбері" та виконай завдання (усно).

5. Охарактеризуй образ Гая Монтега, використовуючи подану нижче таблицю (усно).




Тестування №8

(пройти до 14 травня)


Михайло Булгаков 

1. Подивіться. Біографія М. Булгакова





2. Подивіться. Експрес-урок. М. Булгаков.


Повість "Собаче серце"

3. Художній фільм. 

1 серія


4. Завдання




Тестування №7

(пройти до 11 травня)


Шолом-Алейхем. "Тев'є-молочар"
1. Подивіться. Експрес-урок Ольги Ніколенко. 
Шолом-Алейхем "Мир вам!".

2. Подивіться. Біографія Шолома-Алейхема.




3. Буктрейлер 

4. Вистава "Тев'є-Тевель" (2005) 

(в ролі Тев'є - Богдан Ступка) 

"Тев'є-Тевель" — вистава Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка за п'єсою Григорія Горіна, написаною за мотивами збірки оповідань Шолом-Алейхема "Тев'є-Молочар". Прем'єра вистави відбулася 23 грудня 1989 року. Незмінним виконавцем головної ролі протягом багатьох років залишався Богдан Ступка. Вистава є одним з найуспішніших проектів на українській театральній сцені останніх двох десятиріч, завжди проходила з аншлагом.

5. Прочитати статті підручника (стор. 158-163).

6. Заповніть таблиці у зошиті.



7. Тестування №6

(пройти до 7 травня)



Контрольна робота 

«Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст». 

(творчість Г. Ібсена та Б. Шоу)

Тестування №5

(пройти до 3 травня)



Бернард Шоу

1. Біографія Джорджа Бернарда Шоу. Подивіться.

2. Життя та творчість Бернарда Шоу. Подивіться. Прочитайте.


"Пігмаліон"


3. Подивіться. Експрес-урок Ольги Ніколенко. Бернард Шоу "Пігмаліон".

4. Прочитайте п'єсу "Пігмаліон".

5.  Познайомтесь зі статтями підручника (стор. 147-156).

6. Розгляньте.

6. Прочитайте п'єсу Бернарда Шоу "Пігмаліон".


7. Подивіться. 
або
Музичний фільм "Моя чарівна леді" (1964р.),
 створений на основі п'єси "Пігмаліон".


8. Дайте у зошиті відповіді на питання літературного диктанту. 


9. Міф "Пігмаліон і Галатея"


10. Порівняйте античний міф і п'єсу Б. Шоу. Запишіть в зошиті.



11. Заповніть порівняльну таблицю.
12. Розгляньте. "Сходинки духовного зростання Елайзи Дулітл".


(пройти до 1 травня)

Генрік Ібсен
1. Біографія Генріка Ібсена. Подивіться.

"Ляльковий дім"

2. Познайомтесь зі статтею підручника (стор. 140-145).
3. Подивіться. Експрес - урок. "Чи варто порушивати закон?"



4. Прочитати п'єсу Г. Ібсена "Ляльковий дім".

5. Аудіокнига "Ляльковий дім". Слухати.    

    Художній фільм. "Ляльковий дім".

   
6. Попрацюйте з презентацією.



7. Скласти анкету героя.




Микола Гоголь

1. Познайомтесь зі статтею підручника (стор. 118-122).
2. Микола Гоголь. Біографія.

Комедія "Ревізор".

3. Експрес-урок. "Гоголь проти корупції".

4. Читати комедію М. Гоголя "Ревізор".

5. Подивіться спектакль "Ревізор" (ІІ частини).




6. Прочитати статтю підручника (стор. 122-127)



7. Анкета твору. Заповніть.
8. Завдання в підручнику 1-5 (стор.128) письмово.

Тестування №2 

(пройти до 27 квітня)
(на прохождение теста дано 20 минут)

Тестування №2 (повторне)
(пройти до 1 травня)


Повість "Шинель"

1. Познайомтесь зі статтею підручника (стор. 128-132).
2. Прочитати повість "Шинель".
3. Художній фільм "Шинель".
4.  Завдання №1
Події твору М. Гоголя "Шинель". Відновіть послідовність:

1. Шинель готова. Вітання колег.  
2. Башмачкіна пограбували на темному майдані.  
3. Поява примари на вулицях Петербурга.  
4. Хвороба та смерть.  
5. Акакій Акакійович і ділові папери в департаменті.  
6. Зустріч із байдужістю "значних людей".   
7. Економія й замовлення пошиття нової шинелі.  
8. Шинель - образ-символ життя Башмачкіна.  
9. Генеральська шинель задовольнила привода.  
10. Шинель ремонту не підлягає.  
11. Аудієнція у генерала.  
Записати цифрами правильну послідовність.  
Завдання №2. Скласти паспорт твору.


Завдання №3. Відповісти на питання в підручнику (стор. 132).

Оноре де Бальзак. "Гобсек".

1. Познайомтесь зі статтею підручника (стор. 108-113).
2. Експрес - урок. «Людська комедія» Оноре де Бальзака.

3. Прочитати повість "Гобсек" Оноре де Бальзака.
4. Художній фільм "Гобсек".





5. Познайомтесь зі статтею підручника (стор. 113-116).

6. Відповісти на питання (стор. підруч. 117, питання 1- 5 письмово)
7. Скласти паспорт-характеристику твору (в зошиті).





8. Скласти анкету літературного героя (в зошиті).




































9. Пройти тестування




Контрольний твір

Теми ( за вибором учня):

Що допомогла мені зрозуміти повість «Гобсек».

У чому правий  і в чому не правий Гобсек.

Які «уроки» Гобсека й Дервіля потрібно пам’ятати?

Які негативні соціальні типи та явища нашого життя передбачив 

М. Гоголь?

Шинель як художній символ.

Психологія людини у творах М. Гоголя.





Комментариев нет:

Отправить комментарий